Kaj pa, če rečeva, da delava na pomembnem projektu, kjer imaš zelo pomembno vlogo?
Kaj pa, če bi se namesto razlage pogovarjala, vanje vključila še malo interaktivnosti?
Kaj pa, če skupaj narediva načrt, izbereva strategijo in misijo pripeljeva do uspešnega konca?
Kaj pa, če bi se učili skupaj, si pomagali in se zraven še malo igrali?
Ne morem obljubiti, da bo ta pot lahka, lahko pa poskrbim, da bo na njej čim manj ovir.
Kljub temu, da bo delo timsko, je za končni uspeh še vedno odgovoren vsak sam,
zato pri svojem delu vzpodbujam samostojnost v čim večji meri.
V prispodobi povedano, ne bom vam lovil rib, vas bom pa naučil, kako se jih lovi.
Na voljo so:
Nudim kvalitetne inštrukcije matematike in učno pomoč pri predmetih, ki vključujejo reševanje problemov
v osnovni ali srednji šoli.
Svetujem vam, kako se učiti, da boste pri tem porabili čim manj časa in se
kar največ naučili, pri katerem koli predmetu v osnovni ali srednji šoli.
Učence in dijake vzpodbujam k razmišljanju z iskanjem povezav in sklepanjem,
s čimer pridobivajo funkcionalno znanje, ki jim omogoča samostojno učenje in učinkovito reševanje problemov.
Z učenci in dijaki na poti k zastavljenemu cilju skupaj analiziramo dosedanje delo, ocenimo napredek in
izdelamo plan za naprej. Pri tem ste k sodelovanju vabljeni tudi starši.
Kdor ima raje učenje v skupini, se nam lahko pridruži na delavnicah, kjer
krepimo timski duh inob igri utrjujemo šolsko snov.
Poudarek je na temah, ki vam povzročajo največ težav.
Tako skupaj premagujemo strah pred matematiko, krepimo občutek za števila,
pretvarjamo merske enote, rešujemo probleme, bogatimo angleško besedišče, se pripravljamo na govorni nastop ...
Na delavnicah se naučimo tudi, kako se efektivno učiti na čimbolj enostaven
in zabaven način, vsekakor pa ne zgolj na pamet. Predvsem pri matematiki (in naravoslovju nasploh) je namreč
zelo pomembno, da poiščemo čimveč povezav in medsebojnih odvisnosti, omenjena vrlina pa nam ne škodi tudi pri družboslovju.
Tistim, ki se učite samostojno in le občasno potrebujete pomoč, nudim
tudi hitre nasvete na daljavo. Storitev omogoča optimalen izkoristek časa, pri dobro pripravljenih
konkretnih vprašanjih pa tudi prihranek denarja.
Pomagam tako pri reševanju problemov in učenju kot pri organizaciji šolskega dela.
Zakaj naj bi bilo učenje nekaj groznega, ko pa je to lahko zabavno?
Namizne igre, ki jih razvijam za vas, omogočajo enostavno in zabavno spoznavanje
sestavo in lastnosti števil ter osnovnih številskih operacij, s priloženim didaktičnim materialom
pa lahko računanje ne le vidimo ,ampak tudi začutimo.
Didaktični kompleti vsebujejo vse glavne korake na poti do sposobnosti funkcijskega sklepanja
- od preštevanja preko aditivnega in multiplikativnega razmišljanja do
proporcialnega sklepanja.
V igrah količino elementov didaktike lahko poljubno prilagajamo,
odvisno od tega, ali se želimo učiti ali pa zgolj - igrati.
Zavedam se, da smo ljudje po naravi igrivi, zato sem didaktične igre zasnoval tako, da ob njih lahko
uživa vsa družina, poseben poudarek pa je namenjen medgeneracijskem povezovanju.
Otroci se z njimi učijo matematiko, starejši pa ohranjajo možgane vitalne.
Vse informacije o izdelkih najdete tule.
Stran je namenjena vsem, ki se učite samostojno in imate radi bolj "domače" razlage. Na njej najdete trike in nasvete za učenje ter ideje za hitro ponovitev snovi.
Skupina je namenjena vsem, ki se samostojno učite in rešujete šolske naloge. V skupnosti si pomagamo in priskrbimo enostavne razlage pri nerazumevanju snovi.
Namizne igre omogočajo mlajšim učencem spoznavanje osnovnih računskih operacij na zabaven način in pomagajo ohraniti matematično kondicijo.
Na kanalu si lahko ogledate predstavitve naših namiznih iger in pripomočkov za vizualno računanje, ki jih uporabljamo na delavnicah.
Sem Gregor Rabič, inženir, inovator ter mentor dijakom in študentom v tehnološkem podjetju,
sicer pa inštruktor, svetovalec in motivator pri učenju, avtor matematičnih nalog ter ustvarjalec namiznih didaktičnih iger.
Sem tudi oče dveh nadobudnih osnovnošolcev.
Pri delu velik pomen dajem sistematiki, ki mi omogoča, da dragocen čas izkoristim kar se da optimalno.
Tega se držim tudi pri poučevanju.
Menim, da učenje »na pamet« nima smisla, na dolgi rok se je potrebno učiti »po pameti«. Če pa zraven
dodamo še ščepec kreativnosti, lahko praktično vsako učenje spremenimo v igro. Igramo pa se radi vsi, mladi in malo manj mladi.
In zakaj naj bi bilo učenje nekaj groznega, ko pa je lahko zabavno?
040 438 374